Het e-book van Laura leest als een trein en biedt het fundament voor een grondige social media strategie.
Hoewel ik vaak de opmerking krijg dat ik het ‘erg leuk doe’ op sociale media had ikzelf altijd het gevoel 'waar wat te doen?' Ik wist wel dat ik eens wat beter moest nadenken over een samenhangende lijn en over wie nu eigenlijk mijn doelgroep is. Waarom en voor wie doe je dat eigenlijk allemaal op de sociale media? Goede vragen, maar hoe pak je dat nu goed aan?
Het e-book van Laura geeft antwoord op al deze vragen en leidde er stap voor stap doorheen. Met een flinke portie huiswerk om over na te denken. Want wat is eigenlijk jouw politieke verhaal? Je weet dat best, maar formuleer het maar eens even. Zo eenvoudig is het nog niet.
Iedere politicus of politiek bestuurder kan ik dit van harte aanbevelen. Het helpt met focussen. Op de sociale media, maar -onvermijdelijk- ook in je politiek-bestuurlijk handelen. En dat is buitengewoon nuttig!
Paul Vermast - Fractievoorzitter GroenLinks Dronten